Η ΔΕΘ σε έναν κόσμο που αλλάζει!

Με ορίζοντα τις νέες πραγματικότητες στην παγκόσμια οικονομία, το μεταβαλλόμενο περιβάλλον στους τομείς υγείας και ενέργειας, αλλά και τις καλπάζουσες εξελίξεις στην τεχνολογία, η 86η ΔΕΘ 10-18/9/2022, έρχεται να δηλώσει τη διαχρονική της παρουσία και συνεισφορά στη ζωή του τόπου υπηρετώντας πιστά τον πολυδιάστατο χαρακτήρα της.

Η φετινή διοργάνωση λαμβάνοντας υπόψη τη σπουδαιότητα της προσέγγισης σε νέες αγορές, υποδέχεται μέσα από τον θεσμό της τιμώμενης χώρας τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα δίνοντας την ευκαιρία για ενίσχυση των ιστορικών δεσμών φιλίας μεταξύ των δύο λαών, αλλά και το κίνητρο για περαιτέρω ανάπτυξη των διμερών εμπορικών, επενδυτικών και πολιτιστικών σχέσεων.

Επιπλέον, εστιάζει το ενδιαφέρον της στην περιφερειακή ανάπτυξη μέσα από το μοντέλο της κυκλικής οικονομίας προσκαλώντας να συμμετάσχουν επιμελητήρια, επιχειρήσεις, αλλά και πρακτικές που αναδεικνύουν το εύρος και τις εφαρμογές της στην ελληνική αγορά.

Ταυτόχρονα, εμπλουτίζει τις εκθεσιακές της ενότητες με τα πιο σύγχρονα προϊόντα, τις ψηφιακές υπηρεσίες, τις ενεργειακές εναλλακτικές στην οικιακή χρήση και την αυτοκίνηση, ενώ προετοιμάζει το καθιερωμένο HELEXPO FORUM – τη συνδριακή πλατφόρμα διαλόγου για όλα τα μεγάλα αναπτυξιακά και οικονομικά ζητήματα της χώρας.

Παράλληλα με τις πολυποίκιλες ψυχαγωγικές εκδηλώσεις που απαρτίζουν τη διοργάνωση, η ΔΕΘ θέλοντας να αποτίσει τη δέουσα τιμή στη μνήμη των 100 χρόνων από την Μικρασιατική καταστροφή, προετοιμάζει ένα πρωτότυπο οπτικοακουστικό θέαμα αφιερωμένο στην ιστορία της «Μεγάλης Προσφυγιάς» προς τη μητέρα πατρίδα.

Λευκός Πύργος Θεσσαλονίκης

Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα

Τιμώμενη Χώρα στην 86η ΔΕΘ

Δυναμικά επανέρχεται ο θεσμός της Τιμώμενης Χώρας στην 86η ΔΕΘ, με τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα να ετοιμάζονται να αφήσουν το αποτύπωμά τους στη φετινή διοργάνωση, από τις 10 έως τις 18 Σεπτεμβρίου, συμμετέχοντας με σημαντικό αριθμό επιχειρήσεων και φορέων.

Η τεχνολογία και οι επενδύσεις θα βρεθούν στο επίκεντρο της συμμετοχής των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, που στο περίπτερο 13 του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης θα παρουσιάσουν τους πλέον αναπτυγμένους κλάδους της οικονομίας τους, τα δυνητικά πεδία συνεργασίας με τις ελληνικές επιχειρήσεις, αλλά και τις προοπτικές που δημιουργούνται από τις πρόσφατες εθνικές κινήσεις περαιτέρω σύσφιξης των δεσμών των δύο χωρών.

Μετά την επιλογή της Ελλάδας ως κεντρικού σημείου αναφοράς στην 85η ΔΕΘ με την ευκαιρία και του εορτασμού της επετείου των 200 ετών από την επανάσταση του 1821, στην 86η ΔΕΘ τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα έρχονται να δώσουν εκ νέου διεθνές περιεχόμενο στον θεσμό της Τιμώμενης Χώρας. Η εν λόγω συμμετοχή επιβεβαιώνει τη στρατηγική εξωστρέφειας της ΔΕΘ-Helexpo, που αναζητά με συνέπεια και συνέχεια νέους δρόμους δικτύωσης για τις ελληνικές επιχειρήσεις.

Η προετοιμασία του περιπτέρου 13 που θα φιλοξενήσει την παρουσία των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων έχει ήδη ξεκινήσει με εντατικούς ρυθμούς.

Tips που θα κάνουν το εκθεσιακό σας περίπτερο να ξεχωρίσει.

Η έκθεση είναι μία από τις καλύτερες στρατηγικές μάρκετινγκ που μπορούν να βοηθήσουν στην προώθηση της επωνυμίας σας εκεί έξω και στην προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών σας.

Η μεγαλύτερη απόφαση θα είναι να επιλέξετε το σχέδιο του εκθεσιακού σας περιπτέρου. Υπάρχει πίεση για να αποκτήσετε σωστά κάθε στοιχείο του περιπτέρου σας για να διασφαλίσετε ότι ξεχωρίζει και δημιουργεί ισχυρή εντύπωση στους πιθανούς πελάτες.

Ας δούμε λοιπόν κάποια βασικά βήματα:

  • Πριν ξεκινήσετε να σχεδιάζετε οτιδήποτε, είναι σημαντικό να προσδιορίσετε τους στόχους και τους λόγους για την έκθεση, που θα μπορούσαν να είναι η δημιουργία πωλήσεων, η κυκλοφορία προϊόντων, η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, η έρευνα αγοράς ή η δικτύωση.
  • Δώστε τις σωστές πληροφορίες στην κατασκευαστική εταιρία που θα αναλάβει τον σχεδιασμό του περιπτέρου. Σύμφωνα με τις διαστάσεις του περιπτέρου θα πρέπει να ταξινομήσετε το χώρο σας. Εστιάστε στο να έχετε έναν χώρο προσβάσιμο με αρκετό χώρο για να μετακινηθείτε άνετα, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων με κινητικά προβλήματα.
  • Στην περίπτωση που έχετε προϊόντα να εκθέσετε, ενημερώστε τον κατασκευαστή όσων αφορά το μέγεθος, την ποσότητα και το βάρος αυτών. Μπορούν να τοποθετηθούν σε ράφια, βάθρα, βιτρίνες, ειδικές κατασκευές. Εάν επιδιώκετε την οργάνωση και τον επαγγελματισμό μπορείτε να τοποθετήστε τα προϊόντων σας, με βάση τον προμηθευτή σας, ανά εταιρεία ή την χρήση αυτών.
  • Ο χώρος αποθήκευσης είναι χρήσιμος κατά την διάρκεια της έκθεσης για πολλούς λόγους. Εάν υπάρχουν διαφημιστικά φυλλάδια, είδη δώρων, προϊόντα προς πώληση, απαραίτητη χρήση του νιπτήρα, ψυγείο, ράφια για προσωπικά είδη, κρεμάστρα και ότι άλλο έχετε την ανάγκη να μην είναι ορατό στους επισκέπτες.  
  • Οι εικόνες και τα γραφικά είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να επικοινωνήσετε γρήγορα ένα σύνθετο μήνυμα/ιδέα. Χρησιμοποιήστε εικόνες υψηλής ποιότητας σε φυσικό μέγεθος και διατηρήστε τη σήμανση απλή και καλοφτιαγμένη. Εκτός από την παράδοση ενός μηνύματος, αντιπροσωπεύει την επωνυμία σας με επαγγελματικό τρόπο. Βεβαιωθείτε ότι τα γραφικά σας αφήνουν μια μόνιμη εντύπωση και είναι ορατά από απόσταση. Οι αφίσες δεν θα πρέπει να έχουν μακρύ κείμενο που είναι δύσκολο να διαβαστεί καθώς κάποιος περπατάει μέσα στο πλήθος.   
  • Ένα εκθεσιακό περίπτερο απαιτεί κατάλληλο φωτισμό για διάφορους λόγους. Για αρχή, κάνει τη στάση σας πιο ορατή από μακριά, επιτρέπει στους επισκέπτες να βλέπουν καθαρά τις οθόνες και να διαβάζουν κείμενα και εφιστά την προσοχή στα πιο σημαντικά στοιχεία στο περίπτερό σας. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για να δημιουργήσει μια συγκεκριμένη ατμόσφαιρα ανάλογα με το επιθυμητό αποτέλεσμα. Βεβαιωθείτε ότι η βάση σας είναι καλά φωτισμένη και χρησιμοποιήστε λωρίδες LED ή προβολείς για να επισημάνετε κάτι συγκεκριμένα όπως ένα νέο προϊόν. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε έγχρωμο φωτισμό για να δημιουργήσετε έναν ιδιαίτερο τόνο που σας χωρίζει από άλλους εκθέτες.

ΟΡΓΑΝΩΣΗ – ΔΙΑΘΕΣΗ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΨΟΓΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.